четвер, 15 травня 2014 р.

Модуль 11. 

У цьому Модулі ми поділилися з іншими учасниками тренінгу створеними Планами вивчення теми а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових  Портфоліо  з’ясували, у чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів. Як добре, що все, майже, виконано.                         

Модуль 10. 

Працюючи з 10 модулем, переконалась, що керування процесом взаємодії між учнями та вчителем за допомогою запитань – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання спонукають до виявлення цікавих альтернативних поглядів та пропонують сфокусувати увагу на аргументованому доведенні своєї точки зору, а не на тому, чи наша відповідь «правильна» чи «неправильна». Такі запитання призводять до розуміння учнями цінностей знань задля розв’язування завдань з реального життя та їх досвіду.
Також оцінінила створене мною Портфоліо, провела самооцінювання.

середу, 14 травня 2014 р.

Модуль 8.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», разом з іншими учасниками обговорили, як можна залучити учнів до процесу оцінювання, спроектувала свою систему оцінювання, внесла зміни до власного Плану роботи. Працювали над створенням учнівського блогу.

Модуль 9. 

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе в навчанні та про роль і місце диференційованого навчання: залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допомагає досягнути поставлених навчальних цілей, задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, також учителі  мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості . Переглянула та оцінила приклади учнівських робіт, внесла зміни до Плану вивчення теми.

вівторок, 13 травня 2014 р.

Модуль 5. 

Сьогодні з'ясувала, як я можу використовувати інтернет-ресурси, щоб покращити викладання та навчання учнів. Переконалась, що інтернет може бути потужнім інструментом у навчанні, проведенні досліджень. На педраді обговорили, як враховувати вимоги державного стандарту під час методу проектів.

Модуль 4. 

Визначилася з методами оцінювання, створила: перший зразок оцінювання, презентацію, зробила самоаналіз. Училася формувати ключові, основні, тематичні питання. Складно, але навчусь, справа часу. Також створювала портфоліо за шаблоном.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: як можна в класі при вивченні обраної теми організувати спілкування учнів, використовуючи написання коментарів у блоґах, як я можу при вивченні теми використати роботу в блозі для організації спілкування з учнями та батьками учнів, як можна організувати взаємооцінювання учнів, використовуючи блоґи. На педраді говорили про те, що інтернет може нести небезпеку для учнів. Що ж для цього робити?Один з доступних засобів забезпечення безпеки учнів та ефективне використання ними Інтернету – встановити правила користування Інтернетом (ПКІ). ПКІ – це письмова угода, яка описує положення та умови користування Інтернетом і підписується учнями, їхніми батьками та вчителями. ПКІ мають включати правила проведення пошуку в Інтернеті, розміщення на сайтах імен учнів, а також зображень (картинок, фото чи відео) та аудіокліпів з учнями в Інтернеті. Лише укладання документа ПКІ недостатнє для того, щоб забезпечити дотримання учнями описаних правил. Потрібно постійно відслідковувати їх дотримання та бути впевненими, що учні діють відповідально при користуванні Інтернетом.